Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

onsdag 4 maj 2011

Det kliar

Såvitt jag vet är jag inte allergisk mot någon av åkommorna som hör våren till. Men likväl kliar det nu, i mina fingrar! Inkommande helg är det nämligen morsdag och även mormors födelsedag. Till det skall det förstås bakas en kaka och det är det projektet som kliar i mina fingrar. Oftast när det gäller tårtor inom familjen så får jag fria händer. Det är både på gott och ont. Men nu flödar idéerna och jag vet inte riktigt hur jag skall få dem samlade på en tårta och om det ens är möjligt.. Ingredienser måste iaf inhandlas ikväll så vi får väl se hur det går. Om resultatet blir någorlunda bra så kommer det säkert en bild här på bloggen i helgen.

1 kommentar:

grinden på glänt sa...

Eftersom vi inte kan komma ikväll till stan så hoppas jag det lämnar rester så man får smaka imorgon kväll istället.. :P