Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

torsdag 12 maj 2011

Kärleksmums


Så kan man då åter glädjas med Lejonen som vann kvällens match 4-1 mot Norge. Fint jobbat grabbar! Får nu sen hoppas att spelet löper lika bra i senare matcher.

Idag har jag varit hemma hela dagen och sovit bort största delen av den. Efter att ha haft stegring tre kvällar på raken så beslöt jag mig för att ta en vilodag idag. Tydligen behövdes det också eftersom dagens vakna timmar hittills ryms på en hand.. O under den ynka timmen jag höll mig vaken på förmiddagen visade termometern strax över 37.

Med den lilla ork som fanns i mig efter dagens sömn så bakade jag kärleksmums ikväll. Snåltanden är det minsann inget fel på.

Inga kommentarer: