Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

tisdag 31 maj 2011

Modern konst


Jag är tillbaka på fötter igen och även tillbaka på jobb. Helt hundra vill jag sen inte påstå att jag är, vem orkar det? Men vardagen rullar på. Det är inte så många dagar kvar på jobbet nu så det skall väl ordna sig. Närmare bestämt 21 arbetsdagar kvar, sen lär det dröja innan jag är tillbaka.

Jag var ute och lekte med kameran under tiden maten puttrade på spisen. Någon riktig fotograf kan jag inte se mig som, den egenskapen som tog systern före mig. Men några roliga foton lyckas man få ibland även om kvalitén kanske inte är något att skryta om. Foto ovan är äkta, dvs inget redigeringsprogram har lagt fingrarna på det. O visst kan man se det som modern konst, om ni nu ser vad det är...

3 kommentarer:

Alexandra sa...

Vad har du hadd för krämpo nu om du ha vari bort från jobbet?

Basi sa...

ja har had stegring från 9maj.. har fortfarand.

Alexandra sa...

ahha.. he er he som spökar ennu. ha no fört att he ha gai na feber som ha sittii läng i vinter, men he de no ti ta i he. Mycket vila är väl som brukar hjälp.