Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

onsdag 1 september 2010

Ditt & Datt

Det är förkylnings tider och jag är som vanligt drabbad. Näsan är stockad och halsen är sjuk- så om någon sitter inne med goda råd så kan ni dela med er av dem nu. *atjooo* I övrigt är det väl som vanligt hemma hos oss. Vi drömmer vidare om en ny resa till våren. Är det nån som är intresserad av att följa med ut i vida världen?

1 kommentar:

Protes sa...

Beror på vart ni märar fara? Krya på de! He ir ju virus som ir i rörelse så tå hjälper nästan bara vila och vätska, å liti tålamod!