Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

tisdag 14 september 2010

Borta bra men hemma bäst

Resan över till Sverige i helgen var lyckad. Vi hade tur med vädret och fick se mycket under våra timmar i Stockholm. Vi hann gå igenom Gamla Stan, Kungsholmen och Södermalm innan vi besökte showen på Göta Lejon. Redan i våras bokade vi biljetter till Blue Man Group och nu var det dags för förestälningen. Den var mäktig! Inget som går direkt att beskriva utan det måste upplevas! Häftigt värrigare m.a.o. Har tyvärr inga fotografier därifrån eftersom fotografering inte var tillåten.


Men nu är vi då hemma igen i gamla vanor. Har nyss gräddat en äppelpaj, Leila Lindholms American Apple Pie som ska provsmakas innan jag ger mig av till jobb. M är hemma denna vecka -permitterad, så jag har sällskap på förmiddagarna och får därav inget vettigt gjort. Det blir långa sovmornar och bara slapp. Men det är oxå tillåtet ibland. Vad som är surt i livet just nu är att man än en gång inte kan läsa vännernas bloggar. De har verkligen haft otur med sina bloggportaler.

Inga kommentarer: