Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

söndag 29 augusti 2010

Överallt men ingenstans

Igår var det villaavslutning. Vi var i princip överallt men ingenstans så som rubriken säger. På dagen irrade vi runt från ett kaffebord till ett annat. När kvällen kom vara det villans kaffebjudning vi infann oss på. Efteråt strosade vi vidare till Kokkola där vi mötte upp med S o M. Vi begav oss ut till sjöss och såg en del fyrverkerier och eldar från båten. Det var faktiskt riktigt fint men svinkallt! Väl tillbaka i land begav vi oss snabbt in till stan, Kokkola, för att se stadens fyrverkerier. De var lika mäktiga som tidigare år. O sist men inte minst blev det grillamat vid en av stadens många grillar. En helt lyckad kväll men tills nästa år skall vi definitivt minska antalet kaffebord..

Inga kommentarer: