Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

fredag 30 juli 2010

Blixt

Under veckan som gått har vi fått uppleva en del fina ljusshower. De är svåra att fånga på bild. Men en suddig bild kan jag iaf visa upp. Blixtar o dunder gör sig hur som helst bäst live.

Det ostadiga o växlande vädret har ställt till det lite för oss. Vi planerade nämligen redan innan semestern började att vi skulle avsluta vårt påbörjade projekt under våra lediga dagar. Nämligen målandet av huset. Men eftersom det har regnat och blåst nästan varenda dag så har det satt käppar i hjulet. Igår och idag trotsade vi ändå vädret och tog itu med målandet. Det har löpt fint och nu återstår endast en kortsida att måla. *tummen upp* Förhoppningsvis får vi det färdigt innan vi beger oss ut på semesterns road trip.

Inga kommentarer: