Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

fredag 16 juli 2010

Bonus

Det återstår nu åtta timmar i 34 graders värme innan jag får min väl förtjäna semester. Just nu känns det som en evighet tills klockan är 22.00 men jag har på känn att tiden kommer att rusa iväg även idag. Det har varit en tung vecka eftersom produktionen har varit i full gång och vi har varit en person för lite på skiftet. Men som sagt, det är snart över. Då väntar en tre veckors lång semester. Min fjärde vecka nyttjade jag redan i vintras när vi var till Thailand. Men eftersom det är sista dagen inför semester så skall vi fira det med en tårta på jobbet. De duktiga sommarfåglarna som har jobbat med mig behöver en liten bonus de också.

Inga kommentarer: