Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

onsdag 21 juli 2010

Semestern rullar förbi


Det är nu tredje dagen av semestern och den förlöper som den ska, antar jag. Vi har ännu inte kommit igång med våra halvfärdiga projekt här hemma. Dessa första dagar har jag flängt land o rike runt på olika uppköp och väl hemma har vi bara njutit av varandras sällskap utan att lyfta ett finger åt allt jobb. Idag ska vi kanske försöka göra en ändring på det. M har iaf kommit sig iväg till frissan så det är en bra start. Jeppisdagarna fortsätter med sitt program men ikväll gör vi troligen en avstickare till Emet istället. Variation förnöjer.

Inga kommentarer: