Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

söndag 11 juli 2010

-Lycka-

I helgen har vi varit på bröllop. En vän från barndomen gifte sig med sin prins och det var ett riktigt fint bröllop. Brudparet riktigt glänste av lycka! Vädret var det inget fel på heller eftersom det höll en rätt lagom temperatur för oss finklädda gäster.

Idag har vi då försökt ta igen helgens jobb som blev ogjort igår. O tydligen jobbar man ändå riktigt effektivt på en söndag om man bara ger sin in i det. Vi har hunnit rensa jordgubbslandet och grönsakslandet, blombänkarna är rensade och tomatplantorna har fått stöd att klättra efter. O så hann vi oxå o hälsa på svärföräldrarna en sväng. En riktigt skön söndag blev det. Men kanske är det så att aktiviteten gör det samma så länge man får göra det tillsammans med den man älskar?

Inga kommentarer: