Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

måndag 16 januari 2012

Stop i maskineriet

Jag hade fått upp farten med vardagsmotionen men idag är det stop igen. Vädret är inte det bästa för en promenad och även om jag trotsade det så känns det lite fel att ge sig ut på farliga vägar med vagnen. En annan riktigt orsak är att lilltösen inte passar i någon vagn idag. Hon har rensat magen ett par gånger i natt och jag känner inte riktigt för att tvätta upp vagnen mitt i vintern.
Så vi får hållas inne men här finns mycket att göra. Om orken och lusten skulle komma förbi så skulle jag ta itu med garderoben. Det är ingen idé att försöka spara kläder man kanske använder senare. O speciellt de som man inbillar sig att man skall rymmas i igen..

Inga kommentarer: