Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

torsdag 12 januari 2012

Charmigt

Visst är det ändå lite charmigt när huset plötsligt är fullt med folk, stora som små. Alla försöker överrösta varandra, leksaker ligger utspridda över hela huset och ätandet går i flera omgångar. Sist ut till servering kom bullarna som ni ser på bilden ovan. De var, enligt mig, precis lika goda som de ser ut. Nu återstår några bullar på gallret, leksakerna är bortplockade och lugnet har lagt sig.

2 kommentarer:

sabina sa...

Kan intyga att bullarna var goda! Bara jag inte hade varit så mätt.. så hade jag tagit en till! :)

Alexandra sa...

Ja man var lit bullasnål no!:)