Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

tisdag 10 januari 2012

Avskalat

Redan i förra veckan städade jag bort julen. Granen hade nått sin barr-period och fick därför sparken. Sen följde resten av julkramset med och packades ner i lådor tills det blir juletider igen. Jag hade t.om. orken att dra ner julbelysningen och byta gardiner så nu är det minsann lite avskalat här hemma. Lite andra lampor har kommit på plats för att behålla mys-nivån men annars är det lite vitt och kalt. Det kliar lite i fingrarna att införskaffa tulpaner, men jag måste orka hålla mig lite till..

Nu återstår det årliga projektet att få alla extra julkilona avskalade..

Inga kommentarer: