Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

söndag 30 oktober 2011

On-Off

Igår var det minsann ON hela kvällen. Det började med middag i den lokala 'restaurangen' och sen blev det fullt hus hemma hos oss. Trevligt så, tack till alla som var på plats!

Idag är det rena motsatsen här hemma, definitivt OFF. Jag har precis avslutat min ohälsosamma frukost, lilla H ligger på soffan bredvid mig och maken är sista dagen på kurs. En riktig lugn förmiddag för att samla nya krafter. Snart blir det dags att värma köttsoppan och sleva in lite av den innan det bär av på mommorally². Med H´s mommo till min mommo med andra ord. På eftermiddagen skall vi sen göra något så underligt som att ta en promenad i grannstaden Nykarleby..

1 kommentar:

grinden på glänt sa...

:) Välkomi ti mommos... :) Vill du se syrrans mage kika in på http://dantta.blogspot.com