Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

måndag 10 oktober 2011

sådan mor-sådan dotter

Vi hade dop i helgen. Så nu är det svart på vitt att tösens namn är H.L.E. Det var en riktig gemytlig tillställning vi hade. Är mycket nöjd över prästens insats och det hela blev mer familjärt än 'kyligt'. Bilden ovan föreställer hennes doptårtor som var goda, men mäktiga.

Nu är vi dock förkylda jag och lilla fröken. Pappa i huset är fortfarande någorlunda i skick och jobbar vidare. Så det är ju som det brukar, han lyckas få hem bacillerna men undviker att själv drabbas.

1 kommentar:

grinden på glänt sa...

Tack för igår! :)