Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

tisdag 11 oktober 2011

w.a.n.t.e.d


Jahapp, så har det få gått lite mer än ett år sen vi förlorade vår Ceasar. Nu är vår lille Fidde borta och har inte synts till sen söndag morgon. Vi får hoppas att han bara är på en större jakt utfärd för annars lämnar han ett tomrum här hemma.. Har någon sett honom? död eller levande.

3 kommentarer:

grinden på glänt sa...

Oj, nej vi har inte sett honom. Varken död eller levande. Kommer vår försvunna kisse åt ert håll så hojta till.

Basi sa...

Ingendera katt har synts till. vi letar vidare.

Anonym sa...

kattobservation i Nkby idag kring lunch. MYCKET lik Fidde. Nu mjölk och maletköttbiff utplacerad... //elle