Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

onsdag 5 oktober 2011

höstväder



Visst är det vacker höstväder ute, men någon värme är det inte. H, jag och E var ute på en promenad på förmiddagen och det gällde nog att hålla tempot uppe för att hålla värmen. Bra det med förstås, men öronen blev inte varma hur fort man än gick. Så nu vet jag till nästa promenad att även jag behöver en mössa.

Tösen sov gott under promenaden men väl hemma vakna hon förstås. Tji fick jag som hade tänkt få något uträttat. Nåja, tösen somna förstås om och sover gott som bäst. Så nu passar jag på att baka småbröd till helgens dop.

Inga kommentarer: