Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

fredag 4 november 2011

Kreativ i teorin

Den här fredagen rullar förbi utan att något händer. Veckan har varit intensiv, liksom förra veckan och nu är det precis som om musten har gått ur mig. Lilltösen ligger nöjd och pratar med sin lilla ko(mpis) så att jag inte får något gjort beror inte på henne.Har redan slösurfat alltför länge men nu är jag tydligen fast i träsket. Hittar mängder av pyssel jag kunde sysselsätta mig med, men kommer inte igång..
Om någon annan skulle få mer fart i fingrarna så finns en del bra idéer här.

1 kommentar:

Alexandra sa...

He de va en intressant sido, många fina ideer. Skålen va ju riktigt häfti. Har en del andra projekt på G just nu men man vet ju aldrig vad man kommeer sig för!:)