Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

måndag 24 oktober 2011

Buffa



I lördags när vi var in till stan så provade vi på nya Buffa i det gröna varuhuset. För mig kunde det lika gärna heta b-L-uffa istället. Salladen var fräsh, o drycken var det inget fel på. Limsa smakar överlag lika var man än dricker det. Men själva pizzorna blev jag inte alls imponerad av. Visst, den stora kända pizza-kedjan väger också mängden fyllning på sina pizzor och alla bottnar ska hålla ett visst mått. Men pizzorna på buffa saknade både botten och fyllning. Men alla får ha sin åsikt, o maken åt med god aptit..

Inga kommentarer: