Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

lördag 29 oktober 2011

Höstpremiär

Igår hade vi eld i spisen, första gången denna höst. Det var riktigt mysigt att känna värmen och höra knastret. Nästan lika mysigt som det faktum att maken faktiskt var hemma. Denna vecka är det lite onödigt mycket program och han är princip bara hemma om nätterna. Så visst ska det bli skönt när måndagen kommer och han måste hållas hemma pga dejour.

Jag har spenderat morgonen med att titta muminmuggar på huuto. Att titta kostar ju inget.. Det är bara att konstatera att en del muggar är brutalt dyra. Ett bra exempel på det är "Mumintrollet dagdrömmer" från 2005. Den utkom i endast 2005 exemplar och säljs nu på huuto för fyndpriset på 600€.

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja den muggen är på tok för dyr för mig..... men har beställt efter tallriken med Mumintrollet dagdrömmer o Fazer men dom är hos min Mamma ännu

Kika gärna in på min blogg

http://camillassida.blogg.se/
http://camillamarina.blogspot.se/