Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

torsdag 11 augusti 2011

Plus minus noll

En del dagar får man ingen vettig start utan man är mest bara. Man ser saker som borde göras men får inte något början alls. Idag är en sådan dag. Jag har i princip sovit halva dagen, ägnat lite tid till att sticka sockor och sen bara varit. Egentligen kunde dagen fortsätta i samma stil tills det är sovdags igen, men fullt så slapp tillåter jag mig inte att vara. Nu skall här spelas harpan tills det går ut ett varv och sen skall huset städas!

1 kommentar:

Linda sa...

Passa på att njuta av såna dagar nu, det blir färre av den varan om en kort tid!! Hoppas du mår bra!