Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

onsdag 28 oktober 2009

Skuldfri


Nu är sista räkningen för bröllopet bortbetald och det är verkligen en skön känsla. Visserligen återstår ännu framkallning av en hel del tackkort och övriga kort från bröllopet. Men den räkningen fixar vi nog från privatkontot. Alla stora, extra utgifter är iaf förbi.

Så nu får vi istället börja fokusera på andra utgifter. Så som Thailands resan i mars nästa år t.ex. Den resan kommer minsann att sluka pengar. Vare sig man har dem på lager eller inte..

Jobbar nattskifte denna vecka men höll mig hemma inatt. Febertermometern var av den åsikten, även om jag själv hade varit av en annan åsikt. Nåja, bättre att ta det lilla lugna o bli frisk än att överanstränga sig och dras med flunsan i en evgihet. Någon svininfluensa har jag iaf inte och även om jag hade haft det så hade jag inte tagit något vaccin. Något svin-vaccin flyttar inte in i min kropp så länge jag bestämmer över den.

..psst...
snart bloggstrejkar jag om ni tjuvläsare inte börjar lämna spår efter er ;o)

2 kommentarer:

Protes sa...

Aloha! Jag läser iaf om va du sysslar me, halder koll du veit! Krya på dej! Kramar

Anonym sa...

Jag har int läst på en tid, men nu böri ja läsa igen! Kul att du bloggar. Men läser TU miin blogg na?! ;) Jenny