Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

fredag 2 oktober 2009

Efterlysning

Ooh.. tiden går fort. Det är redan 3 veckor sedan bröllopet och allt rullar på som vanligt. Nu när det hela har lugnat ner sig betydligt så orkar man ta itu med att se igenom alla bilder. Man kan väl bara konstatera att det var en riktigt gemytlig fest vi hade. Ska vi ta det på nytt? :) Nja.. kanske inte aktuellt att gifta om sig nu, även om man valde samma man. Däremot kanske man kan börja se fram emot vänners bröllop? *piik*

Däremot skulle det vara roligt om folk ville sända oss lite bilder från bröllopet. En del av er tog hem cd -skivor att bränna på. Andra kanske glömde att ta hem en skiva, men har iaf bilder att dela med sig av. Såå.. skrid till verket o kom hem till oss med bilderna så kan vi bjuda på en kopp kaffe/te.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaja! JA far väl å gift me tå! ;) Jenny