Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

torsdag 29 oktober 2009

Fru snorotutt


Åter en dag i bobbornas tecken.
Det är trist att vara hemma. Visserligen skulle jag oavsett om jag är sjuk eller frisk vara hemma denhär tiden på dygnet. Å andra sidan skulle jag sova nu om jag vore helt frisk.. meen, är man sjuk så är man och då får man väl bara finna sig i det. Hoppas ändå att jag hinner bli frisk till helgen så att vi kan ha vår vän-middag som planerat.

Idag blir det inga stora saker utförda hemma hos oss. Jag skall ta itu med att rensa upp lite foton i datorn samt att plita ner lite text på fotona jag framkallade senast. Det är typ sånt man orkar med..

Skulle vara skoj om man orkade till jobbet inatt iaf.. men vi får se hur det blir med det. Jobbet erbjuder nämligen 100% inatt eftersom det är allhelgona på lördag. Men jag prioriterar att bli helt 100 själv nu och det är det ingen garanti på om man ger sig iväg halvt krassligt till jobbet.

Inga kommentarer: