Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

fredag 12 juni 2009

Slutet av ledigheten


Utblommad maskros på vår gräsmatta


Så var ännu en permitteringsvecka över. Denna gick t.o.m. fortare än den föregående. För även om en vecka verkar lång när den påbörjas så inser man ändå i slutet av den att den gått onödigt fort. O för det mesta inser man väl oxå att man inte fått så mycket gjort, iaf brukar det vara så för mig.

Men denna vecka har jag hunnit ta itu med en del viktiga ärenden o ändå haft tid över att lata mig. Men ännu återstår ju denna dag och städning står näst på listan över ogjorda saker.. det lockar inte alls. Istället spenderade jag lite tid utomhus tillsammans med kameran. Kunde då konstatera att maskrosorna som erövrat våran gräsmattan är som vackrast just nu. Iaf när man tittar på nära håll. Bilden ovan är från idag.

Ha en skön helg allihopa!




Inga kommentarer: