Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

onsdag 10 juni 2009

Raittantaittan

Blomma ur blombänken


Ena dagen hit och andra dagen dit. Dehär är nu tredje dagen i rad som jag packar min väska o ger mig av hemifrån en tidig morgon. *gäsp* det börjar kännas lite i kroppen vill jag påstå. Förstår mig verkligen inte på folk som orkar gå på stan o shoppa vareviga dag. Det är tungt! ( o dyrt) Nåja, dehär är sista trippen denna vecka ska vi tro. Sen får det räcka! Har trots allt utforskat en hel del mellan Kauhava i söder och Kokkola i norr när dagens bravader är gjorda..

Fasar aningen för vägarbetet i Kokkola, ingen logik i körningen där.. *gulp*

Inga kommentarer: