Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

tisdag 20 december 2011

reklam inköp



Sådär i städandets tecken tänkte jag bjuda på en bluff. Jag har nyss städat duschen med detta medel men är långt ifrån nöjd. Visst blev det rent, men medlet är inget att rekommendera. Det är starkt, luktar fränt och man borde ha plasthandskar. Sen fungerar inte sprayfunktionen alls så bra som på reklamen. Det blir en liten skumklimp här och var. Någon som har ett bra fungerande medel för kakel i duschrum?

1 kommentar:

Anonym sa...

du kan ju alltid prova med gröna burken