Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

torsdag 15 december 2011

Lagom rörigt

Det blev resa in till stan med svägerskan på förmiddagen.Vi gjorde en snabbvisit på loppis och jag fyndade en Rörstrands kaffeservis från mitten av 50-talet. Hel o fin är den så jag är nöjd. Försökte hitta lite information om den, men den verkar tyvärr vara namnlös. En del av Rörstrands porslin har tydligen bara en tillverkningsnummer och denna servis verkar höra till den kategorin.

Nu är här hemma rätt rörigt och städmanin börjar komma krypande. Det gäller att hoppa på tåget och börja på då..

Inga kommentarer: