Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

tisdag 20 december 2011

Godmorgon världen


Idag är jag ovanligt tidigt uppe. Det beror troligen på att maken var lite sen i starten samt att lilltösen bestämde sig för en tidig frukost. I vanliga fall somnar jag om denna tid på dygnet men i dessa städ-tider ansåg jag det var dags att stiga upp. Varför ska man plåga sig en gång till med väckning när man nu redan är vaken?
Så nu lyser julbelysningen sådär mysigt i hela huset och jag skall unna mig en lång frukost innan jag börjar med något mer vettigt. Slutspurt i städning och sen påbörja pyntningen.

Inga kommentarer: