Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

lördag 30 juli 2011

.s.e.m.e.s.t.e.r.

Hemma hos oss har vi semester och njuter i fulla drag -därför lider bloggskrivandet. Men även om inget skrivs så händer det både det ena och det andra. I början av veckan var vi nämligen ute på road trip. Vi tog en tur ner till Tallin och njöt av både värme, vy och god mat. Sen blev det ett kort besök i Kimito samt en övernattning i Tammerfors. Vi hann med andra ord med rätt mycket.

Men som alltid, borta bra men hemma bäst. Fast tempot med att hinna med mycket under dagarna sitter fortfarande i och vi utnyttjar vår lediga tid till max. De senaste två dagarna har vi även hunnit spendera lite timmar i skogen och fått hem hela elva liter hallon! En mängd som gott och väl räcker åt oss så nu får någon annan rensa skogen på bär.

Inga kommentarer: