Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

fredag 22 juli 2011

Det förbjudna

När man som barn blev tillsagd att man inte får göra en viss sak, så visst var det just det som var roligt? Alltid är det ju så att det förbjudna är roligt. För vilket barn hoppar inte i sängarna? om inte annat så just för att det är förbjudet.

Lite lika är det väl när man är gravid, det är det förbjudna som lockar. Något direkt farligt förbjudet utsätter man sig inte för. Men småsaker, som att äta leverbiffar, hör ju även till det förbjudna. -det förbjudna som jag idag trotsar.

Inga kommentarer: