Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

söndag 17 juli 2011

Min kropp, min egendom!


Kalla mig en hormonstinn gravid kvinna om du så vill, men nu har jag fått nog! Har surfat runt lite på nätet nu i jakt på tröjor med egen text. Ovanstående text skulle sitta fint på en stor svart mamma tröja för tillfället. Men tro sen inte att det inte är ungen som sparkar om du rör min mage, nope, jag lovar dyrt och heligt att jag står för sparken!

Ni förstår tydligen inte hur irriterande det är när ni kommer fram och tafsar på min mage. "ååh, ja måst bara tafs liiti" och vips så står du där och petar febrilt på mig.Det är en helt annan sak om ni först frågar och jag ger er tillåtelse att känna på den, men annars ska ni banne mej låta bli!!!!!!!

1 kommentar:

Linda sa...

Tack än en gång för tårtan! Den var omtyckt eftersom den blev slut!!