Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

måndag 27 juni 2011

Chokladkräm

Sommarvärmen är tillbaka och på menyn är sommarmaten. Som barn åt vi faktiskt chokladkräm som kvällsmat om somrarna. En del anser det vara endast en efterrätt men för mig är det sommarmat. Så idag kokade jag en kastrull med chokladkräm så att jag har en lättare kvällsmat att ta till jobbet. Men den såg så god ut att jag var tvungen att fixa en lyxigare version med vispgrädde nu till mellanmål innan jag ger mig iväg. O mums, vad den är god!

Nu återstår då bara 4 dagar kvar på jobbet, sen börjar semestern och efter den börjar "jobbet" här hemma.

Inga kommentarer: