Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

tisdag 1 september 2009

---


Tanken var att jag skulle vara permitterad denna vecka. Men så visade sig att en av oss på skiftet får vara i jobb o denna gång var det min tur. Så det blev vissa ändringar i planeringen. Harmt när man har tänkt hinna med allt småpysslande o så går hela eftermiddagen och kvällen åt i jobbets tecken. Nåja, inte ska man väl klaga när man får ha jobbet kvar. Men lite tungt är det nog att sköta hallen ensam..

Ser någon vad bilden föreställer?

-10 dagar kvar-

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag, jag, jag! *räcker upp handen* ja siir no at e er en... jaa, om ja skriver he nu så er int e ju na kul för na aadär... (koll mail) -e-

sabina sa...

Jag! Plastblomkrukor!