Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

söndag 30 augusti 2009

Nyckeln är bortlovad



Nyckeln till mitt hjärta gav jag för länge sedan bort till mannen med stort M . Nu är det mindre än två veckor tills vi ska gå upp till altaret tillsammans. Det är inget jag är nervös över, inte heller festen efteråt oroar mig. Vi tar det hela som det kommer , för något annat kan man ju inte göra. O inte kan vi göra oss nervösa på va andra ska tro o tycka, vi har ju själva bjudit in er!

Däremot ska ni som ännu har detta stora spektakel framför er veta att det ligger jättemycket jobb bakom ett bröllop! Man inser det inte före man själv sitter och planerar sitt eget bröllop. O inte ska ni tro att det finns någon vettig person att fråga eller någon bra bok att finna svaren i, nej. Det är bara att bena ut det ena efter det andra o sen hoppas på att allt flyter när dagen kommer. För inte ett bröllop är det andra likt. Så då kan väl inget gå fel heller?

Vi kan väl påbörja nedräkningen nu då,

-12 dagar kvar-

3 kommentarer:

sabina sa...

Ett kärt problem är det ju, att ställa till bröllop! Ser fram ert!!

Anonym sa...

no var he bra hidee :) He bruk ju åtminstone var så bra som a lagar i å så tee langt så siir i ju ut ti vaar rittit lyckat! Bara ti hoppas på grannvädri tå å... annors så finns e ju nödlöisninga vi får ta till... -e-

marie sa...

Va rolit he ska bli!