Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

lördag 12 september 2009

zero

Det finns inga dagar kvar till nedräkningen..

Idag är det lördag. Om ca 8½h står vi i Pedersöre kyrka och blir man och hustru.

nervositeten har inte slagit in ännu, men å andra sidan så har ju inte påminnelsen gått igång heller..

Vi ses senare ikväll! ;o)

/a

1 kommentar:

En vit vardag sa...

Det var en jätterolig dag! Tack skall ni ha! Kanski ni sko ha tid att leik me me na liiti i helgen? Markus ska jobb heila helgen jär i Vasa så ja har int nar att va me... Kanski en film eller lite friluftsliv? Hoppas ni har tid! :)
Kramar om! Mia