Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

lördag 31 januari 2009

trasohalln



det blev en annorlunda lördag. men helt roligt!
har spenderat flera timmar med min barndomsvän. o ju tröttare man blir, desto roligare blir det. :) vi utforskade den finska världen och besökte "trasohalln" i alahärmä och därefter kauhavas stora city. en del fynd kom vi förstås oxå hem med. b.la. fyndade jag gardinstyg. eller, fynd och fyns kan jag väl inte påstå, men fina kommer de att bli när mamma har fått sy dem ;) det som harmar mest är väl att loppiset stängde 16minuter för tidigt. men vi tar revansch, en annan lördag!

Inga kommentarer: