Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

torsdag 22 januari 2009

Ett äpple om dagen..


..håller doktorn borta.

Vet inte hur mycket sanning det ligger bakom det talesättet, men idag har jag ifall nått kvoten med ett äpple. Igår blev det bara bananer =) Det är underligt hur allt fruktätande går i perioder. Ibland är man helt på hugget att lägga tänderna i en frukt och det kan smaka helt ljuvligt. Andra gånger känns det som ett rent måste att äta frukt och då brukar de flesta frukter man köpt hem gå sin död till mötes i fruktskålen.

Just hemkommen o jag borde ha gett mig av till banken direkt men eftersom det inte blev så får jag göra det imorgon istället. Banken stänger nämligen om nio minuter. Lokalt bankkontor, på gott och ont.

Helgen kommer emot imorgon. Kul, eftersom det på kylskåpet hemma hos oss finns två stycken biljetter till Tommy Nilsson. Han uppträder på stadshotellet imorgonkväll. Kommer att bli en extremt lång dag eftersom väckningen sker redan kl. 04:30 och Nilsson börjar spela 22:00.. *gäsp*

1 kommentar:

sabina sa...

Hi hi... Vi tänkte tydligen rätt lika idag! :) Hoppas ni får en trevlig kväll imorgon då! En dag.. *lalalalaaaa...*