Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

onsdag 21 januari 2009

Tea time


Ibland kan en tekopp vara precis vad man behöver. Sitter nu o varvar ner tempot med en varm kopp "english breakfast tea". underbart. man kan säga att det är dagens prick på i:et. nu får det räcka för idag.

Händerna har varit fulla med jobb sedan tidig morgon. Först en heldag på jobbet, vilket man väl ska vara tacksam för i dessa lama-tider, o sen en eftermiddag full med jobb här hemma. Jag har städat, gjort onödigt god mat, tvättat och bytt gardiner. Några nya vårgardiner kom inte upp eftersom jag inte haft chansen att inhandla dem. Men även om det var de gamla som kom upp igen så känns det iaf fräschare o mer våraktigt än julgardinerna.

När huvet o magen nu fått sitt te tror jag resten av kroppen ska få sin del..

gonatt.

Inga kommentarer: