Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

fredag 23 januari 2009

nya tider



tjahapp. så har man då gett sig in en ny värld av träning. här tidigare i veckan kom nämligen mina tre sprillans nya dvd-filmer. tyvärr är det nu inga jag lägger på med en stor fet chipspåse i famnen. nope. detta är vägen till mitt nya fina jag. skrattretande

Jag har nämligen fått mina pilates skivor.*weee* så det blir väl allt annat utom stilla sittande ledig tid framför dem. nåja, värt ett försök iaf! o även om nu tränandet kommer o går i perioder, så behöver jag ju inte punga ut med pengar för dem varje gång jag tänker använda dem. Såvitt jag inte slarvar bort dessa oxå som jag gjorde med den förra.. eller kanske det var ett rent tecken på att jag inte borde träna alls?

Nåja, ska ta tag i det nu o köra mitt första pass. Icke picke pöö.. jag tror det blir boxaerobics nu o ingen pilates alls ida.

Tommy Nilsson väntar till kvällen och jag tänkte hålla mig vaken både tills dess och under spelningen.

Trevlig helg till er!

Inga kommentarer: