Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

torsdag 15 september 2011

bröllopsdagen


I måndags firade vi 2års bröllopsdag och vi kunde inte ha fått en bättre bröllopsgåva än den vi fick. Den fina gåvan var nämligen att få komma hem som ny liten familj. Nya titlar och nya rutiner följde med oss hem den regniga eftermiddagen vi lämnade bb i Jakobstad med vår lilla dotter. Men maken hämtade även hemma denna fina höstbukett som syns på bilden ovan.

1 kommentar:

Anonym sa...

väl dresserad make ;-)

du borde nog annars uppdatera din profiltext...

//elle