Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

torsdag 1 september 2011

Mys vovven


Med en såhär mysig hund så kunde man spendera hela dagen i soffan när höstvädret suger. Två timmar framför dumburken med sticksömmen i händerna gick an, sen var jag rastlös. O förresten så heter det väl att det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder. Så sant så, men i mitt fall är det nog brist på kläder istället för detdär med dåliga kläder. Hittade i alla fall en varm fleece tröja (läs:makens kläder) och kom mig ut och tvättade fönstren hela huset runt. Sen var det bara att ta fönstren på insidan och så fick man gjort något vettigt även idag. Nu steker maken våfflor så snart är det dags för mat.

Inga kommentarer: