Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

fredag 23 september 2011

Nya tider


Vardagen håller på att ta form och nya rutiner skapas hemma hos oss. Maken har nu spenderat två veckor pappaledigt tillsammans med mig och lilla H. Två veckor som gått väl fort, enligt mig. Det känns ju som om det var igår vi åkte iväg till BB, men den "igår känslan" lär man väl ha hela livet. På måndagen börjar iaf den verkliga vardagen när han skall tillbaka i jobb och vi stannar hemma. Då får man allt se vad man går för -spännande.

3 kommentarer:

Maria sa...

Vill rååk er allihopa snart! böri vara läng saan ! :D

Anna sa...

Vilken söt bild. Ska bli roligt att se H nångång, helst innan vi själva har händerna fulla ;)

Mia sa...

Grattis till den nya lilla!