Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

tisdag 12 januari 2010

Sykligen meddelar

Idag är det en bra dag. Jag har kommit mig upp ur sängen och känner faktiskt av en liten hunger. Betydligt bättre dag än igår m.ao.
Igår steg jag förvisso upp redan 04:30 och begav mig av till jobbet som vanligt 05:30. Men arbetsdagen blev inte mer än lite över en timme. Orsaken var hemskt enkel, jag spydde. Så jag tog mitt pick o pack o sökte mig hem igen. Dagen spenderade jag mellan sängen och toaletten. När toalettbesöken äntligen minskade, så sov jag desto mer. För det lilla jag hade ätit hade förstås rensats bort och kvar fanns inga krafter.
Nu ska jag ta o se över matutbudet...

Inga kommentarer: