Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

lördag 29 augusti 2009

Veneziansk

Det blev tydligen en regning veneziad iår. Men vad gör det? huvudsaken är väl att man får spendera en kväll tillsammans med nära o kära utan att tv:n står på o stjäl uppmärksamheten. Att det regnar lite gör väl bara att man minns det bättre under kommande år. Tanken går tillbaka, "aah, det var den veneziaden som regnade bort.."

Vi ligger nu i startgroparna för att själva bege oss ut till villan. Ska bli riktigt skönt med en grillkväll där ute i familjens närvaro. M´s familj då alltså. Min egen är väl utspridd lite här o var, men så är det när vår familj inte haft någon egen villa. Inte kan jag påstå att vi lidit av det heller varken nu eller som barn. Raketer har vi sett iaf och villa livet har vi fått prova på hemma hos faster o hennes man.

Nåja, hoppas ni alla får en skön kväll o skjuter era raketer med lite förstånd!

/a

1 kommentar:

Anonym sa...

Raketerna växer man själv ifrån, men visst är det kul att se ungarnas reaktion på krutpaketen... //-e-