Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

torsdag 6 augusti 2009

tårtmaraton

Hemma hos oss har vi semester och njuter i fulla drag. Ännu återstår nästa vecka av vår 3 veckors långa ledighet. Sen tar vi en mjukstart med två veckor på jobb för att då igen ta två veckors semester till. Härligt, inte sant? Speciellt om det vackra vädret fortsätter. O jaa.. det var väl precis det som utlovades? ;p

Men mitt i all ledighet har vi ju våra små projekt. Denna vecka har vi haft ett intensivt tårtmaraton. D.v.s att vi bakat 1-2 tårtor per dag. Bortsett från måndagen då vi gjorde hela fyra tårtor! *tummen upp för oss* Alla dessa tårtor skall avnjutas på lördag när det är min kusin o hennes fästmans stora dag, dvs bröllop. :)

Nu ska jag bege mig ut o påbörja nästa projekt. Dags att gräva bort lite matjord för plintarna..

Inga kommentarer: