Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

lördag 18 februari 2012

Måndag och Fredag

Veckorna har blivit extremt korta nuförtiden. De består ju endast av måndagar och fredagar. Inser att mitt senaste inlägg också är skriver på en helg, även om det känns som igår. Men sen ids jag inte skriva ner vardagen här heller, den är ju den samma för de flesta. matlagning- plocka i och ur diskmaskinen- tvätta kläder- roa lilltösen- byta blöjor- baka- träna- se på dumburken- natta ungen- läsa- vika bort kläderna- äta- sova- umgås med vänner - handla - skvallra- städa- duscha- vattna blommor - mata lillfröken- spendera tid med maken => leva.

1 kommentar:

Anna sa...

Låter bekant det där, precis så känns de hemma hos oss åxå nu när Jenny har kommit. :)