Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

lördag 5 juni 2010

åren går

Det är helg igen men precis som den förra är den snart förbi. Iaf känns det så just nu. Dagen rinner ifrån mig och jag får inget gjort. Har spenderat halva dagen i stans affärer utan att göra något verkligt fynd. Med hem kom iaf min efterlängtade snöbollsbuske. Planteringen måste dock vänta tills imorgon när det förhoppningsvis finns lite tid över. Nu ska jag skura upp mig o sen väntar klassträff från högstadiet. 10 år sedan vi bestämde datum för klassträffen.. 10 år sedan vi satt där i klassrummet o beställde våra ringar. Ooh. tänk va tiden går! Även klockan har bråttom nu...

Inga kommentarer: