Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

söndag 14 februari 2010

Vackert vinterväder

Även idag får vi njuta av ett otroligt vackert vinterväder. Det finns mängder av snö att njuta av, både för kropp och själ. Men för mig blir det inga vilda aktiviteter idag. Ryggen e helt åt pipan..

Var o halkade på en liten pryl på golvet i jobbet under den sista natten förra veckan. Det resulterade i att jag fick en sträckning. Tydligen en envis en, eftersom den inte alls vill ge med sig över helgen.. Imorgon är det jobb igen, undrar just hur det ska gå?

Inga kommentarer: