Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

måndag 22 februari 2010

En blöt besvikelse

Igår besökte vi grannstadens simhall. Det märktes att det var barnfamiljernas dag i simhallen eftersom i princip alla bassänger var fulla. Att folk aktiverar sig på en söndag är ju riktigt bra.. men eftersom simhallen i grannstaden saknar en ordenligt "mellanbassäng" för barn i skolåldern, samt en hoppbassäng för de mer vågade, så blev besöket en besvikelse..Att sen banorna för motionssimmare användes av de som gick i vattnet med bältena, gjorde inte saken bättre.
Slutsumman av detta irriterade inlägg, joo simhallen kunde gott sänka sin avgift under helgen. För vem vill betala ett överpris på 5€ för att stå stilla i ett vått hörn?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ir heim den här viko, om du har lust ti koma me å sema ti Jeppis så säjj till! :)Eli annos vill rååkis! Jenny